Komunikaty

Szanowni Państwo,
proces rozliczania kosztów korekt językowych jest możliwy wyłącznie  w oparciu o faktury VAT. Nie ma możliwości rozliczenia wydatku na usługę, której podstawą jest umowa cywilno-prawna.

Szanowni Państwo,

faktury rozliczające otrzymane dofinansowanie w ramach projektu będą przyjmowane przez COBN tylko zarejestrowane w Kancelarii Ogólnej lub w Kancelarii w Jeleniej Górze* pod akronimem: Interekon RN-CBN.

Rejestracji faktur dokonują sekretarki katedr.

*Faktury zarejestrowane w Kancelarii w Jeleniej Górze prosimy przesyłać z oryginalną pieczątką rejestrującą pocztą do COBN.

Od dnia 16.03.2020 proces obsługi naborów wniosków i rozliczeń przejmuje Pan Bartosz Sawiński tel: 71 368 03 50  bartosz.sawinski@ue.wroc.pl, pok. 109D

Już od 28 stycznia ruszył nabór na finansowanie działań w ramach projektu Interekon.

Nowe zasady zostały dostosowane do oczekiwań pracowników Uczelni.

Co się zmieni:

  • uproszczony sposób aplikacji,
  • przyspieszenie procedowania przebiegu konkursu,
  • mniej formalności,
  • bezpośrednie finansowanie,
  • więcej środków na inicjatywy naukowe.

 

Niezmiennie będzie można wnioskować o szereg aktywności m.in. o dofinansowanie:

  • grantów naukowych w tym InterTeam, Mini Granty, Young Researcher
  • organizacji konferencji o zasięgu międzynarodowym,
  • organizacji warsztatów naukowych i spotkań roboczych,
  • wyjazdów naukowych do ośrodków zagranicznych,
  • wyjazdów na szkolenia i spotkania brokerskie,
  • wyjazdów konferencyjnych,
  • korekt językowych publikacji naukowych i wniosków grantowych.