Komunikaty
Szanowni Państwo,
proces rozliczania kosztów korekt językowych jest możliwy wyłącznie w oparciu o faktury VAT. Nie ma możliwości rozliczenia wydatku na usługę, której podstawą jest umowa cywilno-prawna.
Szanowni Państwo,
faktury rozliczające otrzymane dofinansowanie w ramach projektu będą przyjmowane przez COBN tylko zarejestrowane w Kancelarii Ogólnej lub w Kancelarii w Jeleniej Górze* pod akronimem: Interekon RN-CBN.
Rejestracji faktur dokonują sekretarki katedr.
*Faktury zarejestrowane w Kancelarii w Jeleniej Górze prosimy przesyłać z oryginalną pieczątką rejestrującą pocztą do COBN.
Od dnia 16.03.2020 proces obsługi naborów wniosków i rozliczeń przejmuje Pan Bartosz Sawiński tel: 71 368 03 50 bartosz.sawinski@ue.wroc.pl, pok. 109D
Już od 28 stycznia ruszył nabór na finansowanie działań w ramach projektu Interekon.
Nowe zasady zostały dostosowane do oczekiwań pracowników Uczelni.
Co się zmieni:
- uproszczony sposób aplikacji,
- przyspieszenie procedowania przebiegu konkursu,
- mniej formalności,
- bezpośrednie finansowanie,
- więcej środków na inicjatywy naukowe.
Niezmiennie będzie można wnioskować o szereg aktywności m.in. o dofinansowanie:
- grantów naukowych w tym InterTeam, Mini Granty, Young Researcher
- organizacji konferencji o zasięgu międzynarodowym,
- organizacji warsztatów naukowych i spotkań roboczych,
- wyjazdów naukowych do ośrodków zagranicznych,
- wyjazdów na szkolenia i spotkania brokerskie,
- wyjazdów konferencyjnych,
- korekt językowych publikacji naukowych i wniosków grantowych.